mitt liv är förstört!!!!!!!!!! Skriven av Lea, 12 år från -. Hej!!!!
Nu är jag vuxen men jag ska bäreta vad som hände när jag var 12 år.
Då var de så att jag var i skolan och de var en helt vanlig dag.
När vi var på rast så hände de att jag stog mitt i gatan brev-id skolan.
När en en bil kom i ful fart och gled över mej för att jag ramlade på gatan.
Så jag fick åka med ambulans till Astrid Lingrens sjukus men dom kunde inte göra not så jag dog.
Men om du inte passar dej så kommer jag och siter dej i knipa så sluta moba.
då förstör ni mitt liv bara mer.
Hej då!!!!!!!!!
ps: Glöm inte att jag inte vanade dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|