Utanför. Skriven av En ledsen person :(, 11 år från Stockholm. Jag har precis börjat femman jag och min kompis är nya. Men en dag så började hon att vara med en annan vi tre blev bästisar men sen så började dem gå tillsammans hem och väntade aldrig på mig jag känner mig osynlig.
|