Klicka här för en talversion av Unga Faktas hemsida. Låt datorn läsa upp texter och innehåll för dig!

Till Unga Faktas startsida




















Utanför.

Skriven av En ledsen person :(, 11 år från Stockholm.

Jag har precis börjat femman jag och min kompis är nya. Men en dag så började hon att vara med en annan vi tre blev bästisar men sen så började dem gå tillsammans hem och väntade aldrig på mig jag känner mig osynlig.

Betyg 1 av 5 möjligaBetyg 2 av 5 möjligaBetyg 3 av 5 möjligaBetyg 4 av 5 möjligaBetyg 5 av 5 möjliga
Tillbaka till föregående sida
















Det är vi som satsar på Unga Fakta! Copyright © 2000-2026 Unga Fakta AB