Min dröm! Skriven av Olivia , 9 år från växö. Jag heter Lina Jag
ska fylla 9 och bor på en hästgård.Och så har jag en egen häst som heter Lollo.Hon älskar att hoppa det gör jag okså men mina föräldrar har inte tid för att köra mig och Lollo till hopptävlingar.Jag sjatar varje dag på dom men dom säger bara Nej,Nej,Nej hela tiden.Men så en dag när jag sjatade så sa Mamma:ok du får tävla idag jag blev överlyklig!
PS:Jag kom tvåa!!!
|